دایی: تیم ها شرایط تمرین بعد از افطار را ندارند/ نفت با ما قابل قیاس نبود
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا، علی دایی پس از تساوی مقابل نفت تهران، گفت: تیم ما بسیار دیر جمع شد و با وجود این مساله توانستیم در دیدار مقابل نفت تهران نتیجه خوبی بدست آوردیم. تیم نفت تهران از مدت ها قبل تمرینات خود را آغاز كرده و به هیچ عنوان وضعیت آنها با ما قابل قیاس نیست.

وی با انتقاد از عملكرد داور بازی، ادامه داد: متاسفانه داور بازی با اشتباهات خود مانع از پیروزی ما شد و فكر می كنم راه آهن می توانست سه امتیاز این دیدار را بدست آورد.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری با انتقاد از وضعیت ورزشگاه دستگردی، گفت: نور این ورزشگاه بسیا كم است و در صورت عدم تقویت نور دستگردی این ورزشگاه در ماه رمضان با مشكلات اساسی روبه رو خواهد شد. مشكل نور در گلی كه ما دریافت كردیم نیز قابل احساس بود و حتی فرشید كریمی دروازه بان ما نیز این مساله را تایید كرد.

وی در خصوص مشكلات موجود برای پخش زنده دیدار های لیگ برتر، اظهار داشت: فكر می كنم حق فوتبال بسیار بیشتر از آن چیزی است كه دریافت كرده اما در این خصوص من تصمیم گیرنده نیستم.

وی در خصوص دستور فدراسیون فوتبال برای برگزاری تمرینات تیم ها در ماه مبارك رمضان پس از افطار، تصریح كرد: تنها كاری كه قابل انجام برگزاری تمرین ها در زمان های نزدیك به افطار است زیرا هیچ تیمی شرایط برگزاری تمرین بعد از افطار را به دلیل مشكلات محل تمرین ندارد.

تیم فوتبال راه آهن شهرری در هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در دیدار مقابل نفت تهران به نتیجه تساوی یك بر یك رسید.

ورزشی **9118**





:: برچسب‌ها: عکاسی , پارک , تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: